Saturday 26 November 2016

SHAKLEE MAHAL KE?

Kalau dah makan Shaklee. Saya memang akan bershaklee aje. Memang mahal sikit. Tapi tengok dengan kualiti produknya. Saya yg tak kerja.. seharusnya saya memilih produk yg berkesan dan lebih murah.. tapi saya tetap pilih Shaklee... sebab produk Shaklee selamat untuk kesihatan (long term), berkesan kat penyakit yg dihidapi dan mesra alam sekitar... in shaa Allah..

Tapi kalau nak ikutkan.. Shaklee tak mahal. Banyak lagi produk jenama lain yang sama kualitinya dengan Shaklee (Selamat, Berkesan, Semulajadi).

Ape pun imun tubuh anak-anak adalah aim no.1 saya. Tugas saya bukan sahaja sebagai ibu.. tapi sebagai nurse mereka. Saya akan penuhi dada saya dengan ilmu untuk tingkatkan imun tubuh anak-anak saya.. sebolehnya dengan bahan semulajadi.

Setakat ni.. saya memilih Nutriferon, Omega Guard dan Chewable Vit C. Alhamdulillah.. anak-saya suka sangat. Kalau tiba waktu malam sebelum tidur tu.. diorang akan excited bila 'vitamin-time'. Tak pun diorang akan ingatkan saya bila saya terlupa.

Seronok tengok gelagat aidil yg suka mengunyah Omega Guard dan Nutriferon. Pantang botol Omega Guard dekat dengan dia, dah pandai bukak sendiri.. haha..

Alhamdulillah.. syukur sangat anak-anak seiring dengan mama diorang ni. Mudah-mudahan atas usaha ni, Allah berkati usaha saya nak besarkan diorang dengan sihat, dan jadi somebody kat akhirat.. ameen...

#tsunamishaklee #pts2 #liveamazing #amazing10 #IamAWahm #FathonahEmpire

No comments:

Post a Comment